6:e november

tjobbi dobbi ( :

idag har jag som sagt vart hos barnmorskan... Den där blödningen var inget att oroa sig för. Men jag fick iafl nya p-piller.

Annars idag har jag varit med mamma på hennes jobb, kan ju säga det med handen på hjärtat att jag inte ska bli en sån där assisten (eller hur det nu stavas).
Efter det så mötte jag Elin, så vi drog till bergvik och gick lite på city. Hittade ett par nya skor ; )¨
Sen så har jag inte gjort så mkt mer, jo nu då, städat huset , men det räknas inte ^^

Imorn är det fredag , vilket betyder att jag ska till tandläkarn ! Jag hatar att gå dit. Ska se om jag får den förbannade tandblekningen snart ! vill, vill, vill !!!!!!

Ehum .. inget mer att tillägga just nu, förutom att jag längtar tills den 6:e December, för då åker jag på julmarknad på liseberg ;)

hejsvejs ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback