hallon & blåbär

hejhej

dag har jag varit i skolan som vanligt... vi har haft kök hela dagen (:
Vi lagada mat till skolans restaurang Rangela!!!! Jag fick ju steka fisk, och göra en vegitarisk rätt
och använda fria ingredienser. Jag kan i ärlighetens namn säga att jag höll på att dlda nån, eftersom
den var så stark ^^


efter skolan drog jag och sassa intill stan för jag skulle kolla på födelsedagspresent till Ricky, men vad
glömde jag ? jo, kolla present till honom.


imorn ska jag till barnmorskan klockan 09.00 i karlstad ! =)
roligt värre.

jaja , nu ska jag duscha sen ska jag sova !


Guten Nacht ,/ heey ; >

Kommentarer
» Angelica

vad kul att du skriver :) Nu har du roat mej lite här på morgonkvisten :D haha..

2008-11-06 // 09:07:14
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback