Heeey

Hejsan svejsan :P


fredag i dag då... suck. idag köpte jag en födelsedagspresent till timpan, dock inget märkvärdigt men det är nåt, JAG ÄR FATTIG !! säger inte vad det är eftersom angelica inte heller få veta det ännu ;) hihi

sitter hos mamma. nu igen. ska snart gå in och lägga mig i ett bad, vore gött dä ;)

just för tillfället pratar jag med ronja, det var inte igår precis. hon är lite knasig men det hör väl till. eller? :O

känner att jag har för mycket att skriva om så det blir för många uppehåll mellan varje så kallat "ämne" ..

jaja, CYA L8ER .

Kommentarer
» Angelica

men ja som är såå nyfiken juh :) men men imöra kommer ni juh så då får ja se ;) kram

2008-11-21 // 22:39:46
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback