Hell's Kitchen

snart börjar Hell's Kitchen och idag ska båda lagen slås ihop.. Det kommer inte funka, för att den där Jen tror att hon är ngt. BLÄhä. Jag tror att negern eller Petrozza kommer att ta hem hela segern. (:


Jag har hittat en riktigt bra låt, Here For You med Ozzy Osbourne. Han har varit min största idol en gång i tiden. Vääääldigt länge, nu är han bara en av dem. ;P


Nu har jag ångrat mig, jag vill inte hem igen. Jag sa det till morsan igår men hon brydde sig inte.. Hon tvekade.
Så där känner jag mig inte välkommen. Broder Timmy fyller år på söndag fast vi ska till honom m. familj på lördag och fira honom, och då sa emma att han skulle få pengar. Då är det bara jag som återstår, jag är den enda som inte fått nån födelsedagspresent och det var 4 månader sedan jag fyllde år. Fattar ni nu hur jag känner eller? Ytterligare ett tillfälle jag vill lägga mig ner och sova föralltid.
Det verkar inte finnas nån som bryr sig om hur jag egentligen mår. Jag säger att jag mår toppen, men å andra sidan ljuger man minst åtta gånger om dan.

Orka tycka synd om mig själv. hejhopp.....

Kommentarer
» Angelica

När vi träffade henne igår så verka hon så glad över att du vill flytta hem igen o att du vill komma o sova där :) Hon tycker du har mognat :D Du får säga till henne att du vill ha present :P Hoppas allt är bra med dej utöver det "dåliga" Kul o ses på lörda ^^ Kram

2008-11-20 // 21:50:15
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback