home

Mådde inte så jävla metal i morse heller så att jag stannade hemma från skolan. Men nu mår jag ganska bra, är hungrig så att jag ska gå och bota det snart tänkte jag.

Jag & Ricky har ett jätteproblem. På lördag är det dop i Kristinehamn, men vi kommer inte från Grums till dit.
Bussen från Grums går 11.00, från stan 12.15 , då är vi i Kristinehamn 13.05 och dopet börjar 13.00 .
Det är väl ingen idé om jag frågar morsan om vi kan åka med dom. Blir väl ett jävla tjat då.
Måste verkligen lösa det.


Idag blir det till att åka hem hem (hem hem är alltså till mig) så att jag ska med skolbussen som går 15.20 från jättesten.
Får inte heller glömma min a-skattesedel i morn, men det lär jag väl göra......

Igår skulle Ricky med hans polare hem, Dennis, för att raka sig på skallen. Jag sa inte för mkt, när han kom såg han ut å va värsta evil. Men han är så söt ändå..


I used to roll the dice, feel the fear in my enemies eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback