Onsdag

idag har vi (HR-2) varit i köket hela dagen. Usch, tråkig dag.. hela dan nästan.
hatar att känna att man misslyckas men saker man håller på med i köket, eftersom vi lagade mat till Rangela.
vet inte vad som hände med mig nu, men jag blev helt plötsligt inte på humör.. vet inte om det beror på att emma rökte mitt  framför fejan på mig, eller nåt annat.

sitter iafl hos mamma nu, ska va kvar här tills i morn. känns bra, roger är full dock och han har tjatat huvudet av mig, men just nu sover han.

på lördag ska vi till kristinehamn för att fira bror min, som fyller 20... efter det ska jag till stocken å fira Rickys pappas bror som fyller år... massa kalas hit och dit ^^

nae, ska duscha nu .. ha det fint ><

Kommentarer
» Angelica

min bror o hans tjej :)

2008-11-19 // 23:14:43
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback