skolan

Tjillevippen !! :D

Sitter i skolan just nu. Jag har rast fram till klockan 11.30, då jag ska servera! :)
Under tiden som har gått så här långt har vi bara gjort i ordning borden uti Rangela. (Skolans Restaurang)

Imorgon är det dop. Blir dock bara jag som åker, eftersom Ricky kommer inte dit på ngt vänster. Synd :(
Men men, han är ju fortfarande "delaktig" i dopminnet.

Elinpelin är inte här idag. BUHU. Så nu har jag ingen att skratta så mycket med.

Efter skolan ska jag ner till Gruppresor för att betala Julmarknaden på Liseberg, 350:- är inte så farligt.. Har blivit en tradition att åka ner dit. hihi ;)

Hmhmhmhmhmhmhmh....... vet inte vad jag ska dilla om riktigt.
Ska till mamma sen iaf.

CYA FOLKS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback