Söndag

Den här helgen har också gått så fruktansvärt fort. Nästa helg ska vi på dop, då kommer den helgen också rusa förbi. Helgen därpå ska jag & Sassa på julmarknad på Liseberg.. återigen en kort helg.

idag sov jag fram till klockan ett på dan.. det va gött. sen har jag redan börjat förbereda julkort till Angelica, Timmy & Liam, Mamma å dom, Pappa, moster Anna m. familj, och till dom jag bor hos.

Jag längtar såååååå till jul. Jag ska ju va kocken i år igen. Jag fick mycket med beröm i fjol på min, vad är det den heter, inte potatisgratäng, utan den där.... *BLACKOUT* nu kommer jag inte på vad den heter men den var tydligen jättegod!

Nu till veckan har jag servering ist för kök. Äntligen. Jag älskar att servera, det är det bästa som finns. Nästan iafl.
Så på onsdag och fredag denna vecka och nästa vecka blir det servering (på julbordet också ;) )
på tal om skola, jag har två prov i religion på tisdag och ett prov i hotell också på tisdag. Det kommer att gå käpprätt åt helvete. ;) 

ILY RICKY <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback