'.'

hey (:

igår var jag och jobbade på folkets hus i grums. vi skulle servera massa folk som hade varit på bröllop & tydligen dop. det va jätte roligt. som dom flesta vet är jag & elin dom som är lite virriga i huvudet, så vi hade skit kul när vi skulle samla in alla glas från borden, då typ 10 gäster bad oss att dansa... vi är lika korkade och gjorde det för skojjs skull. vi fick en massa applåder och "woho" ( om ni fattar vad jag menar ?)
dessutom fick vi en gratisfylla på det med :P hehe.......


idag blir det lungt. har inget som helst inplanerat. helgen har varit jävligt kort, har inte hunnit med det jag har velat.
men men... imorn ska jag träna med Elin. Vi ska bli dom nya Pink och Britney Spears (hon pink & jag brittan)
fast det kommer väl att gå käpp rätt åt helvete.

vill till min mamma också... helt ärligt vill jag flytta hem igen. jaja............ ska gör ngt annat nu .. hejssvejs.

Kommentarer
» Angelica

Får du inte det då? Vore väll gött o bo i den nya lyan ^^ Hoppas det gick bra igår, & en gratisfylla e la aldrig fel :D

2008-11-16 // 23:28:44
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
» Mathilda

haha söp ni på folketshus ? klockrent

2008-11-22 // 12:49:16
URL: http://proteshud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback