:*

hejsan hoppsan! =)

nu sitter jag hos Ricky .. Ska snart hem till min lilla lya ^^
först så ska jag träffa Gunilla , får se när hon ringer till en början.

Elin kanske kommer och ska sova hos mig i natt , eftersom vi ska till Stockholm i morgon!
Sandra balla ur , idag , så det blidde bara jag och elin . jag klagar inte , om jag säger så.
Vi har inte en blek om vad vi ska göra, men det är ju som sist det ;) hehe.

annars då ?
ganska roligt på musiken idag , helt ärligt . har aldrig tyckt det, men idag vettni .. ( I know the reason ^^ )
Började också en ny kurs i skolan, som heter Restaurang Påbyggnad, så idag har vi fått "känna" på en massa knivar och sådär :) skoj skoj .

hmhm , mer .. jag är lite stressad så det blir inte så über långa bloggar jag skriver nuförtiden.
jämt så ni vet asså :P


Matmässa i skolan igår,  var i köket, och det var också roligt! Mycket folk hade vi , både i restaurangen och i övriga skolan! Men men , skoj vare iaf =)

Solen lyser ju ngt gött nu ! ölväder ffs =) :P

nej nu ska jag dra . hej hej ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback