:*

hejsan :)

som vi märker blir det inte alls mycket bloggande för min del ! Men det är ju skit samma egenligen , för jag har ju aldrig något vettigt att skriva ändå :) höhö.

I helgen som va så va jag och elin i sthlm ! Vi hade sjukt roligt ! =)
ahah XD kan dock inte riktigt skriva här vad vi gjorde , men det är ju också skit samma ...
Åkte i fredags och kom hem i söndags =)
Vill verkligen tillbaks . Vi funderar på en resa upp igen den 22 juni . Men får se , kanske blir tidigare , kanske blir senare .. Vem vet ?! :D skoj skoj .

Är i skolan nu , har precis haft prov i Storkök (grupprov, så Annsofie , våran lärare , lät mig och elin jobba ihop.. ) så vi har precis gjort korvstroganoff m. ris för 20 pers , och en vegetarisk rätt , som blev paprika fylld med grönsaker toppat med smält ost, så strax ska vi koka ris till det .. :) höhö.

I morgon ska jag till Mangskog , och jag får inte glömma födelsedagspresenterna till Lucas och Abbe. Men det kommer jag säkert att göra, det skulle väl va så typsikt mig ^^ .

nej , men nu fick jag annat att göra .. har iaf uppdaterat bloggen - återigen !

he det gött .. Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback