nu så ..

.. har jag lite mer tid på mig att skriva !

jag säger bara att FAN VA FÄRJESTAD ÄR BRA !!!



Just nu är jag i Mangskog ! Har varit här sen i torsdags . Mkt skoj !
Lilla Mira har blivit stor (större) !
Idag så har vi varit vid Rinnens skola , där en del barn lämnar påskbrev med godis i , och så många brev man lämnade så många fick man tillbaks ! Kul , för dem alltså .
Jacob , min största kusin , har precis tagigt sitt första dopp för i år ;P KALLT !  (på tal om inget ^^ )

Slutar snart skolan ! Helt underbart :)
Inge sommarjobb har man heller , har inte sökt dock , men whatever , ville inte ha ngt heller ! =)
Känner att jag inte har ngn lust med att jobba i år . Dock blir det nog inga festivaler som jag vill på . Vore så otroligt roligt!!!!!!!!!!!! Det blir väl jag och elin på Rix Fm festivalen , det får väl duga för iår :)

18 år fyller man snart ! ;) bara 97 eller 98 dagar kvar ;) LÄNGTAR ! 
Då blir det barrunda i sthlm , och snacka om det ska bli rolligt . ( men med min otur kommer det bli astråkigt... )

ÅNGEST ! Har inte ett öre på telefon, och inte heller gratis sms . Detta kommer ju inte att gå . Får kanske ta å fylla på den förbannade telefon ngn gång i framtiden! ;P höhö
(dessutom här ute i skogen, har jag ingen täckning - ÅNGEST ?!! :O )

Partysugen är man också . Nåt sån inni helvete ! =) Perfekt väder för det å .. Gött det vore med en iskall cider .... MMMMHM!!!! :D
Nästa partaj som jag vet , är valborg . Vet att jag ska supa, men inte vart ?! :) hihi ;) nej men nu längtar jag dit å .. fan! ;P

funderar på om jag ska byta lite design här på bloggen .. dock inte världens hetaste - men guess what ? i don't care :)



eeh , försöker lista ut lite grann om vad jag kan skriva om .. ?!

nepp , i will change my design now . Happy easter :)


 


Kommentarer
» Angelica-mamma till Liam <3

Känner en som piercar rätt billigt om du är intresserad? :) Hoppas allt är bra med dej, i sommar vill ja ta en bärs med dej oxå ;) Kram

2009-04-12 // 00:23:15
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback