emodagboken #1

Jag kan inte i min värld förstå varför man ska drabba andra genom att säga saker rakt upp i ansiktet på dem och sedan skratta åt dem.
Fly förbannad är de ord som passar in på mig just nu. Känner att jag lätt skulle kunna slå till ngn eller ngt.
Jag har försökt att räkna till tio (inte för att jag inte kan, ilskan gick inte över som den brukar.....)
Uuuuuuh, människor är helt hopplösa ibland! Har varit ganska "off" typ sen mitten av skoldagen idag. BLÄÄ , hatert.
Jag vet , jag låter som ett litet emo, men självförtroendet sjunker till botten när den här känslar spelar in. FYFAN! ><

Tredje dagen i skolan, har varit där alla tre dagar (helt otroligt). O idag började vi med matte B, verkar helt okej! Har inte haft matte på över ett år så lite bortglömt vare väl, men minns att lite grann! =) (med lite hjälp dock.....)
Börjar antagligen Engelska B på fredag, det blir nog skoj! :P (eftersom jag HAR/HADE planer på vad jag vill i min framtid så kan engelskan vara ganska bra!)

Efter skolan tog jag och elin en trip till Bergvik, vart ganska sögna på cheeseburgers, så sånt blidde det - ÅNGEST!
Fattar inte vrf jag ska käka sånt när jag verkligen innerst inne vet att jag kommer ångra mig. Men men, finns väl 10 000 sorters metoder på att ändra det där..... ^^
Efter köpcentret drog vi till Ikea, inte möe där inte . xD
Köpte mig iaf ett par nya jeans!!!! PROUD ! :D (eller egentligen inte just nu ... )

jaja , ska ge mig med bloggandet för idag !

ha det gött allesammans ! =)

/ S











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback