igår va det partyparty !

ajjemen för det va det!

det började med att jag, sandra & albin börja dricka hos mig. ETT PAR GAMLA POLARE SATT UTANFÖR O FESTA MED MIN GRANNE, så Sandra lurade med oss ut . Då kände jag bara att "kan inte bussen komma nu så vi kan dra till Skattkärr .. " Knepigt folk måste jag erkänna.

Väl i Skattkärr, som alla vet "fint folk kommer alltid sist" .. Och det va vi ju! =)
Det va roligt att träffa ronja o frida igen, det händer inte så ofta tyvärr .

jag fick mig en period där som jag fick så ont i magen, inte som jag brukar utan det va mer illamående. men det gick över snabbt som tur va! =)

å denna Pettsson! han skulle dansa bugg med mig han , jomenvisst, hujedameja, han gjorde att jag sträckte hela vänster armen! så snacka att jag har ont idag! men det går väl över det också!


Jag bjur tillochmed på lite bilder!



Ronja, Frida, Sandra & Albin



Henrik & Mattias


Mattis, ngn i grön tröja, Pettsson



En tråkig Pettsson !


Sandra & Albin (och en liten del av Ronja)



Snacka om en söt flaska! Den va pytteliten! :)

När jag skulle hem så vart det väl inte lika roligt! Slapp iaf att åka buss, men jag trodde jag skulle dö. (i vanlig ordning) .. Sandras polare "Slisk" ( :'( ) han körde ju inte riktigt i rätt hastighet, först skulle de lämna av Sandra o Albin hos Albin som bor typ 89375 mil utanför Skattkärr in i skogen! O sen skulle jag åka med honom själv, dock va Magnus med, men big deal ?
Kom hem välbehållen iaf, vilket jag verkligen inte trodde!

Ha d gött :) / S












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback