kort kort

Nu så äntligen har jag tagigt helg! Ska bli så förbannat gött å få sova ut nu =)
Idag började jag 07.00, precis som jag har gjort de andra dagarna. Fick faktiskt gå med mamma typ hela dagen, hjälpte även Lisa en stund!
Det är en tant som jag brukar vara mycket hos som tycker väldigt bra om mig (A) Jag är ju hennes favorit! Lite roligt att höra efter man jobbat där 4 dagar! Hon säger det att "Sara, du är bra du , du är så gullig o snäll. " osv.

Idag åkte Sandra till Norge, så jag träffade henne en sväng efter jobbet och vinkade av henne.
Hon verkade inte så peppad till att åka faktiskt, va mer att "vill hem, stanna i Värmland!"
Det är ju ända upp i Narvik så det är ju inte riktigt så att "jag tar bilen o åker å hälsar på i värmland idag...."

Jag är så förbannat trött så det finns inte på världskartan. Inte ngn annan karta heller för den delen! HÖHÖ.
Känner bara för att sova i evigheter! ;)

I möra ska jag till tandläkarn! Då blir det att bleka tanden, plus att jag ska lägga plast på den trasiga delen.... Tror det blir så, ngt sånt ?!? Jag bara håller med tandläkarna å ser gla ut! ;P
Så att snart så får jag hyffsat fina tänder =)

nu orkar ja verkligen inte skriva mer .. Natti natti folket !

Kommentarer
» Anna

Vad ska hon göra i Narvik? Nu blev Geir avundsjuk, hans födelseplats ju :-) Kram <3

2009-08-07 // 23:11:56
URL: http://mammatillsexbarn.blogg.se/
» Anonym

hon ska jobba på hotell där ett tag!

hehe, okej! ;P

Kram

2009-08-10 // 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback