Orken räcker inte ända fram - jämt .

Nej för det gör den verkligen inte .
Om folk bara visste .
Men men , ska väl inte klaga .
Även om jag får.
Även hur mkt jag vill så ska jag inte .




Har övningskört idag! Jävlar så bra det gick, han lät mig köra 20-25 minuter längre xD
Körde mettistan da ! ;P
Dock vare min sista körlektion, men jag hade väl turen på min sida att jag får göra en liten avbetalning på mina lektioner!
Om dom fatta mig rätt, verka inte så, men ska väl in dit igen å prata med dem, för att vara på den säkra sidan! xD

Har också tagigt kontakt med IFA , angående det knepiga Bostads Konsulenten, så dit måste jag ringa i morn.
Blir bara värre å värre (en anledning till varför inte orken räcker...) Å så måste jag till Försäkringskassan också, plus SR . Blir aldrig av med det förbannade helvetet. Eller jo i morn - ANTAGLIGEN .
Allt handlar om morgondagen alltså ;P
I möra är det även min sista dag på Carema, känns lite konstigt . Jag som precis typ har kommit in i rutinerna =)

Har träffat Nilla idag som jag inte har sett på tre veckor x)
Varade inte så länge hos henne , alldeles för trött . (därför sitter jag här o skriver ... )
Ska träffa henne igen på torsdag .. x-)

Hade ganska svårt å somna i natt, låg å tänkte på en massa saker som man kan göra i bland ..
Somna väl runt 1 där ngn gång, så tvärvaknar jag klockan 01.45 av att jag tror att det är en stor jävla spindel på min kudde. Så ja va tvungen att lysa med mobilen över hela alltet typ, å hjärtat gick i 480 km/h.
Läskigt värre ;P

Nej ni , orkar inte blogga mer ..
Bedtime soon , ha det gött , CYA / S









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback