Feel My Heat, Takin' You Higher, Burn With Me, Heaven's On Fire

då va det äntligen fredag! sitter hemma och tar det lugnt med migsjälv, underbart!
vad har hänt idag då ? hm, skolan! där har vi haft praktiskt i köket. Jag o Romina gjorde huvudrätten till skolans restaurang Rangela. (fläskfilé m. bacon, potatisklytor m. kryddor och rosépepparsås) det va hur gött som helst, och jag har aldrig gillat sånt förut, men nu vettni ! NAJSiGT VÄRRE!
Även en klasskamrat fyller 20 år idag, så vi gjorde en tårta till henne också :) mumsigt men jävligt mäktigt :)

HAHA xD Laughattack på bussen idag! Jag höll på att dö :) Troligen Sandra också (mrs. nilsson alltså)
Räcker med att säga att jag höll på att dö , sen är resten skit samma :D HAHAH xD

Skrev senast igår att jag hade hittat min nya favoritlåt , det gick snabbt att ändra det kan jag lova! Har gått o förälskat mig i Heaven's On Fire :)
Vet inte vad som är så bra, men det är väl ngt mina öron har bestämt antar jag (a)
Får se vilken låt det blir i morgon :) haha xD


Åkte intill stan , där mötte jag Sandra (Dumemo) och Albin. Jag skulle till morsans jobb o hämta en cardigan som ja fått, typsikt nog trivdes jag inte i den. Men jag kanske kan börja trivas i den, who knows? :)
Efter det så följde jag med Dummot så hon kunde käka , hon valde det stället man väljer sist:
China House.
Fattar inte hur man kan gilla sån mat ?! Ligger säkert katt däri istället för gris .
(nej va hemsk ja va nu..)
Betalat min telefonräkning idag också , det kändes ju ! Usch å hemskt! :)
Skulle va en liten hjälpare till Sandra på stan förut, och kika kläder. Å alla vet vad jag tkr om kläder, JAG HATERT!! Men konstigt nog såg jag en cardigan på Gina Tricot som jag gilla, men men , får se om det blir den eller ngt annat!

Måste säga att jag äntligen kan skrika YAAAAAAAAAAAAAAY !!! Äntligen ösar det ner regn ! Det är kärlek i luften det! <3 Så fort jag säger det så kollar alla snett, förstår inte riktigt varför :P

Jag ska väl också förmodligen läsa Engelska B, så jag har börjat läsa engelska noveller å så där nu på datorn, och jag måste erkänna att fyfan va dåligt jag ser. Jag visste att jag såg dåligt, men nu menar jag riktigt dåligt. Å orka glasögon , o glöm linser . Men enligt den där optikern jag va hos när jag skulle greja med körkortsgrejen, hon sa att jag får köra bil utan glasögon, så det får jag väl va nöjd med :)




Sandra försöker få med mig ut, men orkar inte ! =)
Jag ska va hemma och käka min gourme middag som består av NUDLAR! :b

Ha det fint fint , CYA / S








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback