Namnlös

Då var det lördag , fast när jag vakna i morse trodde ja det va fredag å hade "planerat" min dag . Men när jag kom på att det va en helgdag gick allt käpp rätt åt helvete! Men det va tyvärr fortfarande jobbet som gällde!
Cyklade till jobbet i morse å jag trodde ja skulle dö . Jävlar så kallt ! ;P
Fast jag har väl typ fröse hela dagen! =/
Slutade för övrigt typ 2,5 timmar tidigare , göttans värre . Då tog jag mig en trip till Bergvik, handlade lite granna ! ;P

Nu sitter jag här och kollar på Family Guy, efter två stycken tupplurer! Drömde en HEMSK dröm , usch usch . Vakna alldeles skakis. Kändes precis som om drömmen var helt sann , å jag är jävligt gla över att den inte var det alltså ^^
Ikväll blir det lugnt, å tjoflöjt va gött ! Blir att bara slappa vid datorn/ tv:n , å i möra är jag ledig så det blir att sova läääääänge! Finns inge bättre det ;P (jo det gör det , men ah .. )

Idag fann jag en lägenhet i Kristinehamn så jag hörde av mig till han som skulle hyra ut, men med min vanliga tur så var det en som skulle titta på den före mig . Men tar hon/ han/ dom den inte så hör han av sig till mig! Jag hoppas att hon/han/ dom inte vill ha den! Men att hoppas går ju alltid , känns alltid som jag gör det i onödan! 

Blir fortfarande helt förbannat stölli , varför händer inget med min bloggdesign ?!?!?! Kan ngn förklara det för mig, tro ? Det står liksom att jag ska fylla i ett fält som inte finns . Hur det ska gå har jag ingen aning om . Herreminskapare säger jag bara ..... HM !! :@

Imorn kommer ELiN !!! Äntligen får man va med den bruden! ;P Va ett tag sedan . Ser faktiskt fram emot det , ska bli kul å få vika sig dubbelt igen! hihi ;P

Regn, regn, regn , ÄNTLiGEN !!! Bara det inte ska åska o hålla på , för då lär jag väl dö pga det ist ^^ 

Undra hur många som egentligen läser ända hit ner ?! :O
HÖHÖ

Ha det gött , CYA / S


ÄR DET NGN SOM SÄLjER/ SKÄNKER BORT KATTUNGAR ?!?!?!?!?!?!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback