Måndag

Då var det väl dags att blogga igen då! 
Känns som om jag har hela lagboken att skriva ur mig, men det tar jag när jag har tid o lust!

Har nyligen kommit hem från jobbet och idag har det varit en sådär dag. Varken bra eller dålig.
Började 16.00 idag, jobbade alltså kväll vilket är ganska uppenbart tkr ja, och jag var ju helt dödstrött innan klockan hade slagigt fyra. Hade verkligen inte lust att röra på mig, men det gick väl an till slut.

Innan jag drog till jobbet mötte jag mamma på stan, vi gick runt o kikade. Hon skulle ha en ny plånbok men fann dock ingen. Vart mer in i butiken sen ut igen, för jag höll på att DÖ (återigen) av värme. Hatar verkligen sommarn när det ska va varmt & eländigt.

Började på p-piller idag, får se om jag lyckas hålla mig till dem i mer än en månad. Börjar på dem på grund av att få slippa blödning, men får se hur det går!
O på tal om "piller", jag har ju inte tagigt mina allergitabletter på typ två veckor eller ngt, idag har jag nyst som en galen jude på stan! HAHA ! Herregud, tror jag skulle dö där en sväng.

Inte alls lång tid kvar tills skolan börjar, och jag måste säga att jag längtar lite grann faktiskt! Å vipps så tar vi studenten! Fatta va tiden går fort. Hinner inte med i svängarna riktigt!  Men det är ju som vanligt det!

Helvete  va trött ja är! Ska lägga mig strax, ska upp 05.00 till möran! Tjoflöjt .. ingen lust , men va gör man ?

Nej ni , natti natti !


Orden går inte att beskriva. Endast tankarna vet va de betyder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback