Måndag

tjo !

Första dagen på den nya praktikplatsen idag då! Hyffsat roligt faktiskt! :)
Började klockan 7 i morse, å trodde jag skulle dö , men det är ju som vanligt det ;P
Imorn är det samma tid igen , å jag kan säga med handen på hjärtat att jag kommer va så otroligt trött i skolan nu n
r vi börjar igen! Det är ju inte mänskligt va soc håller på med .. :@

Idag har jag för övrigt haft körlektion, gick ganska okej, hade inte bilen jag brukar köra. Å det kändes kan jag ju tala om, den här bilen orkade liksom inte lika mycket som den jag brukar köra.
Lennart (körläraren), hans bil va inne på service å hoppades på att den skulle va klar i morn , å det hoppas ju självklart jag också . Ska ju köra i morn liksom! :P
Nu har jag bara två lektioner kvar, det är i morn o den 18/8 . Hmmm , känns som om ja aldrig kommer kunna ta körkort. Men det löser sig väl till påsk .

Just nu gör jag inte alls mycket . Sitter här i min ensamhet och tittar på Full Frys, det är nice :)
Eller inte att va ensam utan att titta på Full Frys :P;D
Kommer inte va uppe så jättelänge till kan ja ju säga! Är så judetrött å jag måste verkligen försöka få mig lite mer sömn än va jag fick i natt . Sov tre timmar, å jag känner att jag inte orkar med dagen om jag inte sover tillräckligt! Men det är skitsamma ... ><

Sommarlovet är snart slut, å det känns precis som om jag inte har fått ngt gjort alls. Fast mycket gott har ändå hänt, ngt som jag aldrig skulle hända! :) hihi

Helgen då..... I fredags så vart det nyktert, å jag satt alldeles ensam hemma å tog det lugnt. Det va gött att få slippa alkohol för en gångs skull!
Jag sa till mig själv att jag ska inte dricka i helgen, men så pratade jag o elin på msn , så fråga hon om jag skulle med till hamnen dan efter .. Tveka ja? Nej. Borde ja ha gjort det? Nej, eller nej . Fan vi lever bara en gång! :P

Nepp, uppdaterad blogg , CYA !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback