Nameless :)

tjohej!

idag har jag vare lite alkis! träffade Sandra o Albin på stan förut, å Sandra blidde ölsugen så vi gick till Score å tog oss en bärs! Gött vare =)
Ska med henne på stan i morn x) skojskoj!

idag i skolan har det inte hänt så speciellt mkt.
Jag fick va delaktig i skolmaten, så jag gjorde gräddsås (å satan va go den blidde), har även gjort: hamburgerdressing, baconsås (förberett) å lite annat smått å gott :)
Å jag som verkligen va sugen på snickerskaka, så fanns det ingen i köket idag. Ledsen i ögat . :/
Matte B är kanske inte den roligaste kursen jag har påbörjat, men jag fattade en hel del idag! =) Staffan sa att det släpper så småningom. Får väl försöka att lita på honom.

Måste färga håret - har världens ångest! Ser ut som en mycket ovanlig zebra.
Jag vill inte ha så mörkt att det ser svart ut, utan jämt så att det är på gränsen till det fast man ska ändå se att det är mörkbrunt ... (ngn som förstår hur jag menar ???? )
Plus att jag vill klippa mig, men måste försöka att spara, men det kommer aldrig att gå, jag har inte det tålamodet. Brukar dock inte ha tålamod till så mkt, men ändå xD

Vettefan asså, det har blitt så att jag har vaknat fem varje morgon .. Har ingen aning om varför, men så äre :) då är jag inte pigg kan ja ju säga xD usch .......

Jag har hittat en ny favorit låt och det är med Guns N' Roses med låten Sweet Child O' Mine !  Rly like it !!! :D:D:D
Men den är snart sönderspelad så då är den inte lika bra längre! ;P MEN jag har inte kommit dit ännu!!! ;P

IMORN MÅSTE JA RINGA TÄBY, FÅR INTE GLÖMMA ! (vad kommer jag att göra tror ni ??? Juste ..)
Hatar mitt minne.
Det är dåligt.
Det är kort.
Det är förjävligt.
Det är dumt att det inte är längre.

Vill se Step Brothers bara så där hastigt o lustigt !!! känner för å skratta ! :) Det är en film man skrattar åt hur många ggr man än tittar på den! xD


jaja , får väl försöka hitta ngt att göra innan jag går under !
Ha det bra allihop! / S







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback