11 aug.

Tjoho! =)

Idag har det vare världens tråkigaste och värdelöstaste dag måste jag säga. Allt har känts så ovärt.
Gick upp 05.10 i morse som vanligt, o i vanlig ordning var jag helt död. Fick typ 4 timmars sömn i natt, och sprang i trappor hela kvällen igår (kändes det som o jag gjorde typ det också) och natten tills igår sov jag också dåligt, så jag har inte riktigt fått vila ut. Å det är förjävligt. :( 
Åkte från jobbet efter elva redan, för att jag skulle till mitt förra jobb och fixa ett par papper. Träffade Angelica , skoj skoj å se henne igen! Den tösa ä roli ho! ;P
Efter besöket på SR drog jag till mamma för hon skulle hjälpa mig med att dola med andra papper, men det blev bortglömt. Eller hon kolla igenom dem sen vart det inge mer med det ^^
Blev så att jag och morsan tog oss en promenix till Netto i regnet, jag klagar inte, älskar regn. Och snö. Fast inte samtidigt dock :)

På tal om snö , så är det ju snart vinter! Å jag längtar verkligen så jävla mkt !!!! :D Helt ärligt tror jag nog att de flesta har fattat det! =) Men , look into my eyes, do they glitter, I don't give a shit .
I år ska jag köpa ny vinterjacka, blir en Stadium Everest , insåg också att jag måste köpa nya skor , dom jag köpte i fjol är ju trasiga. Kan ju säga det med rak arm att detta är ju lättare sagt än gjort!

Idag hade jag tänkt att tvätta mina kockkläder, men har jag gjort det? Nej. Förvånad? Nej. Måste verkligen göra det innan skolan börjar (å när kommer jag göra det, jo efter skolan har börjat....)
Shit! Vi kommer verkligen tillbaks som treor, jag kan inte fatta det! Ettan gick fort, tvåan fortare kommer då trean gå fortast? Jag hoppas att vi fortfarande kommer att ha Henrik i Restaurang Påbyggnad, för fyfanken vilken bra lärare/ kock eller vad man ska kalla honom!

Idag har jag gjort en intresseanmälan på en lägenhet som ligger på Bellevue! =)
Eftersom jag har ett speciellt kontrakt så ska jag till KBAB i morgon tänkte jag och prata med dem angående det, kanske får förtur !?! (jag, förtur? hahahahhaahhahahaha) Men hursomhelst är det iaf värt ett försök. Ska fortsätta att kika lägenheter, orka med Kroppkärr =P

Tandläkaren återigen på fredag , orka det då ... :/ Ska väl fortsätta att bleka tanden . Måste påpeka det där med att de aldrig laga den i fredags, som de sa att de skulle göra. Bra tandläkare menar ja , lagar inte ens tänder. (N)

Snart äre läggdags kan jag lova , fyfan va jag är trött . Men först måste jag kolla vad som är krångel med min design!

Ha det gött ! CYA / S











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback