ja ni .....

visst att det är tusen saker som inte jag fattar ngt av alls som handlar om datorer! MEN! Läsa och följa instruktioner kan jag. det har jag också gjort, men jag vette fan inte vrf inte min design blir som den blir, så som den är nu är ju ett tema som fanns att välja bland, o just nu skiter jag i hur designen ser ut för att jag orkar inte bry mig ! blir bara ilsk!

trött. ja.
sova. ja.
eller snart iaf.

idag har vi haft världens längsta skoldag - not.
kom till skolan som vanligt i morse, å får reda på att allra första lektion är inställd. *SUUUUUCK!*
då vart det en jävla lång håltimme, o jag hatert. sen när den andra lektion väl börja, naturkunskap, jag säger å det, jävlar, att ha en turk som lärare vettni, det är ju inte klokt!
Han (jag vet inte riktigt vad han heter men jag säger Ashlann) skulle berätta om några kastruller som hade fått barn och sen dött? Asså seriöst !?! Fattar ni vad jag menar med att man inte kan ha en turk som lärare ?! (det är ju inte bara för att han försöker dra skämt, utan också för att han är "en sån...")
efter naturkunskap så vare lunch sen svenska B, sen sluta för att idrotten också va inställd! Kort dag alltså!

Träffa Nilla idag också , kände mig inte alls pigg på det, men det blidde bättre när jag väl kom ut! :P Vi gick miljoner mil kändes det som! så lite sleten är man väl ^^
Hon nämnde om att hon skulle hjälpa mig med religionen, och jag visste inte riktigt vad ja skulle säga, men  ärlig som jag är då så sa jag att jag har sagt till Ann att jag skiter i kursen.. Det är inte så att jag tänker på judar och muslimer när jag lagar mat !
("hm, undra hur många som köper en ny slöja idag...")

Snart helg, helt underbart! Blir lugnt heeeeeela helgen! (som det ser ut just nu iaf..)
En polare fyller ju 21 på lördag, vet inte hur det blir¨på den fronten riktigt.... Får höra va hon säger när jag pratar med henne! :)

Praktik snart! Blir Stockholm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som jag längtar, men vad jag är nervös för å ringa i morn! Shit, skakar som aldrig förr tror jag.. (ja, det va väl å ta i...)
nervös
nervös
nervös
nervös
nervös
Men å andra sidan, va ska jag va nervös för ?! hm, hade jag svar på det hade jag svarat, men nu har jag inte det! HÖHÖ!!!!! :P

somnar snart känner jag, så god natt med er! Ha det gött =) / S

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback