:-)

söndag i dag igen, för bövelen vad jag inte ser fram emot kommande vecka .
vet dock inte varför, men det spelar väl ingen roll .. ?!?! :D

imorn börjar jag 10.20 och slutar 11.20 . big deal att egentligen gå dit ,, men vad ska man annars göra?! :)
å på tisdag är jag FREEEEEEEEEE !! :D ännu bättre ! :P

hmhm, ska hem idag . Måste städa min friggebod =) Det är inte roligt, men det måste göras!
Sen funderar jag på om jag ska se på Mamma Mia! igen, jag har redan sett den typ 8 ggr, men den är verkligen lika bra för varje gång ;)

näää, vet ni vad ?!
va fanken har jag gjort i helgen då?
i fredags blev det inte så himla mkt, jag pratade med elin i telefon i några timmar eftersom Ricky raida, fast vi skulle ha sett på film..
dessutom kollade jag i en klädkatalog, så nu är det bara att beställa en massa kläder!! :D:D
lördagen då?
samma där, han raida NÄR HAN EGENTLIGEN INTE SKULLE, han sa i fredags att vi kunde ta filmkväll "imorn" , happ , icke sa nicke, det blev ingen filmkväll.
Jag satt å tittade på Melodifestivalen och käka pizza :D
idag, söndag, bär det som sagt hemåt, vill inte det , men men .. så det blir en alldeles ensam och lugn dag :)


praktik snart! :D WOHO, ska ringa igen imorn till Nöjes :P
fast först kommer sportlovet, då ska jag till mangskog =)
skojj skojj, känns som om det är flera år kvar ,,, töligt värre :)

jaja, CYA L8ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback