.

Asså , jag vet inte vart jag ska börja faktiskt .
Alla dör .
Dålig början, jag vet.
Men nu har syrrans kompis Marcus dött i cancer, och han blev bara 13 år gammal.
Rest In Peace :(
Usch, det är hemskt.





hmhm, skolan idag . Började klockan elva! =) Ganska soft .
Skulle vara hos läkarn 10.40, såret såg fint ut  .

Inatt så sov Elin hos mig . Kul kul =)
Jag lånade med sing star hem, jag & Elin tyckte att det skulle bli jätte roligt.
Men.... det finns alltid men ..... jag glömde startkabeln. Men vi fixade en sådan!
Inte nog med det, glada som vi blev, glömde jag dosan till PS3, så vi kunde inte sjunga ändå!
Det var nog meningen att vi inte skulle ha kul .
Fast hon följer med mig hem imorn! YAY =)


Idag åkte jag till stan, och hade ingen som helst aning om vad jag skulle göra.
Frös ihjäl är en sak som är säker att jag gjorde . Åkte till grums typ direkt efter jag kom intill staden.


Kallt. Det är jävligt kallt . Fryser som en galen jude. :/
Dock kanske jag ska ta ett bad snart, men det är väl ingen garanti.
Gött det vore nu när jag tänker efter, å va gött vore det inte med toast ? ;) MUMMSFILLIBABBA! ;D

Kanske ska ta och ringa moster Anna? hmhm, hon och jag töler om allt . GÖTT NÄR DET FINNS SÅNNA MÄNNSIKOR PÅ JORDEN OCKSÅ , MENAR JAG OCH INTE BARA TJALLARE, JAG HATAR SÅNNA.
Ni kanske vet vilka ni är ?!?! HÖHÖ ..

Jag ska dessutom sluta att ta kontakt med folk. De jag kontaktar, kontaktar ALDRIG mig . Känns meningslöst att slänga tid på dom som inte vill ha kontakt med mig. Typsikt att det är halva släkten då.
Men men, när folk visar att dom bryr sig, kan jag kanske börja tänka på det.


SUCK YOUR *UCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback