=)

tjenna tjenna =)

här sitter man å väntar på att man ska få åka hem :)
dryyyygt, men jaja :)

blev inte så mkt städa igår må jag säga .. jag påbörjade ett litet manus ist.
jag vaknade en timme innan klockan ringde i morse, så jag plockade lite då :D (vem bryr sig ??? :D)


Började skolan 10.20 och skulle egentligen ha slutat 11.20, men vi fick sluta 10.50 .....
Ganska onödig dag , ja .
Men jag & Ricky åkte till Kristinehamn, efter många om och men.... Kul kul .
När vi kom dit käka vi, eller först fick vi gå med Paxie och Salami (liam) , med tanke på att hunden inte kunde va inne på pizzerian .... efter alla andra käkat färdigt, fick jag å Ricky gå in å äta! :D
typ, efter det åkte vi hem till Timmy und Angelica =)
Spelade lite Wii å så ... skojj ;D

Imorn är jag ledig (eller vi i klassen är väl lediga....)
men, tja, jag ska ju till läkaren klockan 10.40 , så det blir inte ngt speceill lång sövmöra för min del .. typsikt.

på onsdag & fredag har jag, elin & Ricky servering , (från storköksgruppen) , får se om jag kan servera, med tanke på att jag är handikappad :(
på tal om fredag, ska jag till Mangskog, det ska bli roligt .
Lucas (meine cusine) fyller 9 år på torsdag, OCH JAG FÅR INTE GLÖMMA PRESENT .
slutar med att jag kommer att göra det ändå :/

jaja, nu har jag inte tid med er SUCKERS .

hej svejs, gnus å gnejs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback