=)

Hallow =)

hihi, jag pratar med Elin i telefon nu ..
Hon har problem med en kille på msn, som vill ta sitt liv å hon vet inte hur hon ska reagera! :/

Idag har jag o Ricky varit hos pappa. Det var roligt att få träffa honom! Längesen.
Satan, vad smal han blitt . :)

Läkarn idag som tidigare sagt.. Jag har inte fått ngn mer tid, å såret är läkt , tog tre veckor , men jag bär fortfarande bandage :/ töööööligt .

Imorn blir det servering, kan ha det , och slipper köket!
Gött att komma ifrån matlagningen ibland . ;D
Töligaste av allt med serveringen är att vika servetter . Får låta Elin göra det ;) (x i taket om hon gör det .. haha )

hmhm, vad mer då ?? inte så mkt mer faktiskt .
har åkt runt en hel del under veckan, igår Krisitnehamn, idag hammrö, på fredag blir det Arvika =) kul kul =)

nepp, har inget mer att säga , CYA FOLKS =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback