:*

tja tjockiiisar :)

är i grums nu , ganska gött ^^ men vad jag ska göra kan ju vara mindre gött.. höhö.
blev ingen pizza igår . TACK Å LOV ! =) .
vi käka potatisgratäng med biff och grönpepparsås . Riktigt nice ;P
Så jag har klarat mig utan godis/ snabbmat hela helgen . (typ, för första gången .. )

Den tredje april ska jag, elin & kanske sandra till sthlm . (det är inte säkert att sandra ska med, det är så jag menar .. )
Fan vad vi ska ha kul då . Börja dricka på tåget, sen .. ah, just det . Ni kanske kan tänka er själva! :D
hha XD

skola imorn, har en lektion, och då har vi prov. får se hur det går, jag har liksom glömt (inte "glömt", utan glömt ..) att plugga. så himla typiskt . att det ska va jag till allt ..

har fått en jävla låt på hövve nu å, på tal om inget, den här hot 'n' cold med katy perry . då blir man ju insane.
radiomusik = fail .
jävlar om jag hade haft en egen radioshow, då skulle det va så metal! :D
eller så hade jag väl ... inte ens fått ha en . <-- det är väl det första som skulle hända iaf.

jaja, hursomhelst .... vad mer då?
bara sitter här ja, ricky slutar nu klockan fyra, så ska vi väl prata en massa .
kan bara tänka mig hur det kommer att bli. house in hell.
å jag ska alltid förbereda mig på det värsta. och det kan jag lova, att det är nog bäst också.

hmhm, har inget mer att skriva om ..

FOR YOU ELIN ; FUCKER FUCKER DUBBLE FUCKER ;D
hahaha XD

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback