hej å hå'

Ingen skola idag, pga, personliga skäl . ^^
Men snart ska jag till stan med Ricky, vet inte riktigt vad vi skulle göra, men nåt blir det väl antagligen ....
Han ska lämna tillbaks ett par hörlurar till expert, vet jag iaf =)
Öhm , blir troligtvis besök på sjukhuset också, Max & AnnMarie ligger där :( ....
Orkar inte riktigt förklara varför , inte så schysst heller .

På fredag fyller elin 20 år , hon börjar att bli en gammal käääring =)
Då har jag hört att åren bara rusar förbi sen , haha XD
Har lite funderingar på vad jag/ vi ska ge henne ;P hihi ..

SNART SPORTLOV, HELT JÄVLA UNDERBART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska då till anna panna i Mangskog =)
Träffa alla trettio tolv kusiner o resten av gänget ! :D

Blir film ikväll, får se om vi ska se på Changeling eller the day the earth stood still , Changeling verkar bra iaf, med tanke på att det är en sann historia ^^

jaja, uppdaterat nu iaf ..

seee yaaa suckers ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback