hejsan hallå !

bara en fråga ; vem är det som kommenterar och är anonym ?


här sitter man och ruttnar i grums . blähä .
va i stan i dag en timme typ, och jag och elin la undan ett par varsina benvärmare , hur fina som helst . så dom ska jag hämta på onsdag =) nice nice .
annars har jag varit i skolan idag . började med snabbmat, där jag & elin ( å ja, hon och jag gör allt tms . ) blåbärspaj.
Ringde i samma veva ny praktikplats , så nu har vi på Selma Hotell i Sunne ;) ngt , nice iaf ^^
Henrik ( våran lärare ) tipsade oss om det, så nu är det bara att mejla Nöjesfabriken och säga att vi inte ska ha de platserna.
i övriga dagen har jag inte gjort ett piss ..

Fredag i morn , härligt =)
Elin fyller 20 år . GRATTiS i FÖRSKOTT , SMÖLA <3
Å jag tackar för hjälpen som jag inte fick , festen kommer inte bli av , så ... därför tackar jag,
Men vi ska lösa det på ngt vänster . Jag la ner all energi jag hade på att det skulle bli av, men det räckte tydligen inte.

Blev ingen film igår . Får se om det blir det idag . Inte så himla säkert det heller .  :/
Typiskt . :S

jiihu , lov nästa vecka, vilket jag har nämnt tidigare, men who cares ?
göööööööööötttttt =)

SNÖ , ÄR NGT JAG HATAR JUST NU . SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ , UUUUURK .
Det är bedrövligt .. Svinkallt har det blivit , och det är ännu mer bedrövligt :@

jaja , see ya folks =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback