tjenna tjabba

happ .. lördag :D
igår efter skolan åkte jag o elin (givetvis) till stan för att allmänt tråka ..
vi hade det såååååå tråkigt och vi bara satt vid "spelgrejen" , så kommer vi på att vi skulle till deje och sen till mig , men då blidde det så att vi stannade i deje, å drack!
vi var hos therese , lyssnade på musik o chilla ^^
efter några timmar åkte vi tillbaks till elin och tittade på Mamma Mia! trötta som vi va :)
¨långt innan vi kom till therese så åkte vi till innebandyn, det va deje mot degerfors (okej, jag är inte ett dugg insatt men wtf...) degerfors vann med 10-5 ...
ganska roligt å se hur fölk beter sig egentligen, hahahah XD

så idag blir det väl pizza, (vill inte det egentligen,men det är bara så gött .. ;O)
sen hem å tööööööööööla . det är verkligen tråk . får se hur det blir .. ^^

imorn da ?? lugna puckar som vanligt antar jag . söndagar är inte roliga .
å på tal om inget så har vi svenka prov på måndag .. dialekter . woho ^^

just nu , i denna stund så sitter jg & elin och vill bara ha pizza, vi båda hungrar ihjäl .... snabba kolhydrater är väl inte så bra kanske dock, men just nu bryr jag mig inte ... men det kommer jag att göra efteråt .. som vanligt med andra ord.

nej, nu har jag inte tid mer er stackars läsare .. hej hej .....

Kommentarer
» Anonym

varför ringde du inte mig när du va här ! :( VILL TRÄFFA DIG IGEN! & prata minnen gumman :( Saknar vår tid !

2009-02-19 // 15:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback