:*

hejsan :)

måndag idag , ganska gött faktiskt att få söva ut riktigt länge - igen (a)
helgen har varit lugn , i fredags så åkte jag hem, och elin kom till mig på kvällen :)
så satt vi å töla bara , sen la vi oss och söv =)
Lördagen bestod av att packa i ordning det mesta i friggeboden, i ärlighetens namn fann jag nästan bara skärp. Det är riktigt illa.
Det var meningen att vi skulle till ÖoB, men det hade stängt så vi åkte intill centrum och handla ist .
Köpte godis och cola =) Vi skulle ha sett på film men elin tappade väl TV:n (inte hela TV:n) på dvd:n , så den ville inte funka. hihi (y)
Igår, söndag, fortsatte att plocka iordning lite grann . Kom inte så mkt längre än jag hade kommit innan.
Sen på kvällen åkte jag till Ricky =)
Det va min helg det .

I veckan blir det fullt upp, mangskog (förhoppningsvis) och lägenheten .
Jävlar va gött det ska bli med eget nu (a) ...
Just nu väntar jag bara på att Maria ska ringa mig , å berätta att jag kan flytta in snart =) hihi ,

sitter annars och pratar med elin i telefon :)
vi har tölat i 50 minuter nu, å igår kväll vart det tre timmar ;P haha x)

funderar på om jag ska till mamma sen , men är inte säker ännu ^^

jaja, kanske skriver mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback