.

honey honey, how he thrills me , ahaha , honey honey ! :D
har fått den låten på huvudet , sången från Mamma Mia! =)

happ ?! vad har hänt då?
inte alls mkt . jag var hos läkaren igår .
ja, jag är stammis där , and then ?
nu börjar såret lukta så bedrövligt äckligt så jag håller på att spy . men men, det går väl över snart får jag hoppas! :)


igår vart det en tråkig fredag , återigen . Ricky å jag skulle väl ha umgåtts, men nej då, han raida. JAG BLIR SÅ TRÖTT.
så vi får se hur det blir idag. antingen väldigt lungt eller väldigt olungt ?!? :P

Jag satt å räknade på hur många veckor det är totalt till skolavslutningen igår.
Det är 18 veckor kvar. Då är allt inräknat, sportlov, praktik, påsklov =)
Nu till veckan och veckan därpå går vi i skolan, sen är det sportlov.
Veckan efter sportlovet går vi en vecka i skolan, sen är det 3 veckors praktik .
Sen kommer jag inte ihåg mer :) höhö ;P



ååååååååååååååh , längtar så till studenten! :D:D
men ... det är inte så himla kul å springa ut från Grums Kyrka ? :O



på tisdag ska jag träffa pappa. jag är ledig då, så jag passar på! =)
det va inte precis igår jag träffen! (:





Varje steg du tar
vill jag hålla dig kvar
Du är nattens starka stjärna
du är den enda jag tittar på så gärna
En flicka som du ska må bra
bara le, skina och vara glá

Jag tänker hela tiden på våra minnen
som alltid kommer finnas kvar i alla mina sinnen
Jag älskar dig, Syster
du sprider värme o är inte dyster


Skriven av; Sara Johansson 2009-02-07
Skriven till; Emma Johansson <3
Emma, jag vill bara att du ska veta att du betyder allt för mig. Du är den jag alltid kommer att ta i första hand.
Pojkvän och övriga vänner kommer sen. Jag kommer ALLTID finnas hos dig, vad som än händer. Glöm inte det .




jaja, gott folk , see ya :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback