:*

mitt andra inlägg för idag ..

vi åkte som sagt till stan. töl, busschaffisen va värsta knepig å skrek , trodde att han hade en osynlig vän .
Kändes som år att åka intill stan faktiskt idag , tar dock drygt en timma att åka, men annars brukar det kännas som iaf 20 min eller nöö ..

jaja , väl framme i stan, så åkte vi raka vägen till sjukhuset . Skulle hälsa på Ann-Marie (Rickys moster) och Max, en polare till oss. Men när vi kom till avdelningen när A-M låg , hade hon precis åkt hem .
Då var det bara att vandra vidare till öron/näsa/ hals avd, där Max skulle ligga. Men han var inte riktigt där när vi kom, vi stod där typ 5 minuter, så kom han till sin avd.. usch, stackarn. Led verkligen med honom.
Hatar sjukhus för huvudtaget, tycker verkligen synd om honom :/

Efter vi hade varit på sjukan åkte vi intill city igen, där käka vi (ångest..:S) , därefter åkte vi till Bergvik / Ikea.
visade Ricky soffan jag ska ha , och sängen som jag letade så mkt efter sist jag var där , var som visning jämt innan ingången , åååååååh , vill ha den =)
Gick igenom ikea ganska fort, sen gick vi upp till köpcentret, där jag återigen kolla på en massa smycken o kläder ..
är rätt sugen på ett par nya jeans , men LiViNG THE DREAM , säger jag bara .. :/

jao, och nu sitter jag här efter att ha sett på 2 and a half men , nice nice ..
blir att städa lite grann här strax , och sen duschen .. (<-- , egentligen inte bra att ducha på kvällninga .. mitt hår blir inte bra dan efter då... ;/)

Imorn är det skola, börjar klockan 09.55, då vi har snabbmat =)
Har Henrik , yay ><
en mycket bra person, hihi (y)
Sen har vi musik, tråk tråk . Hatar musiklärarn, han är helt dum i huvudet . :@

nepp , ska städööh nu ^^

ha't gött , fölk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback