:*

yo !

jahapp . onsdag idag, vilket betyder att det är torsdag i morn . vilket betyder att jag får lägenheten ! :D:D
längtar så bedrövligt, men jag vill inte ha allt för höga förväntningar om den.
det är liksom bara grejen med att jag har mitt place att gå till.

idag har det inte hänt mkt .
jag mötte elin på stan . vi gick runt , köpte benvärmarna och sen åkte vi till bergvik och käka, sen åkte till stan igen.
mötte sandra, köpte tågbiljetterna . fick betala en hundring extra . så 334 :- (t/r) .
eftersom ricky köpte benv. till mig så fick jag med hans kort , så åkte han senare intill karlstad , dock till bergvik , så det fick bli en tur dit igen . tråk tråk .
efter det mötte vi syrran och lina . men innan det va vi på IKEA o åt glass ;) hihi .
nu sitter jag här , hos mamma . och ska snart sova tänkte jag . eftersom jag ska öpp i möra :)

hhmmh .. skolan börjar snart igen. går bara kommande vecka , sen är det praktik i 3 veckor på Selma Hotell ;D
göttans värre :D eller det vet jag ju inte egentligen . ^^
å när vi kommer tbs från praktiken får vi börja med körkortet :D snacka om lycka *:)*

hihi (a) , idag har det gått fem veckor sedan jag rev på rejält på rivjärnet . :/
å inte nog med det , jag har tre skadade fingrar nu .
lillfingret på vänster hand , råkade jag typ ta bort en massa skinn , så nu gör det ont och det är blodigt :S
att det ska vara jag till allt jämnt, jag blir så trött :)

annars då ? livet flyter på som vanligt . har inte hänt alls mycket roligt sen sist .
men om jag skulle säga att ngt va roligt, hade inte ni fattat det ändå . det är bara jag och elin som har den sorts humor. ^^ ;)

vill ha sommar . ge mig .
detta kommer nog bli en jävligt bra sommar tror jag .
körkortet, 18 år, nu kom jag inte på ngt mer . ><


asså , göud, va jag drömmer konstigt . natten tills igår då drömde jag att jag var i rymden med Kenneth Skoogh ( våran svenskalärare .. ) o helt plötsligt på en kyrkogård .. hujedamej , läskigt värre ^^


näää vettni vad , see ya , ha det gött :)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback