^^,

Tjo!

Idag har jag och Ricky varit i stan. Han skulle lämna tillbaks sin rauter, men dumskallen glömde den hemma!
Men han köpte en ny ändå, så han får byta den till veckan ist.
Jag fann mig faktiskt lite grejer idag, jag köpte mig en ny läppglans, för min är spårlöst försvunnen, pyjamas, underkläder, en julklapp till Ricky (ett TV-spel).. Sen var vi till IKEA också, där köpte jag mig lite smått till lägenheten jag får snart (vet dock inte när jag får den, men innan juli iaf :P )
Vi käka ju naturligtvis också, ah, på Burger King ! =) Det är riktigt mat det ! ;D
Sen så har vi inte alls gjort så mkt mer.

Har inte en blekaste vad jag ska göra i helgen.. Ricky ska fira en polare som fyller 19 på söndag, så de ska ut i morn.. *NERVÖS* , mamma är sjukling, så dit åker jag inte heller, vill inte sitta ute i skogen (hos mig) , det är det värsta jag vet. Längtar så tills min tid är över där, så fattar inte. Men det har gått snart 6 månader sedan jag flyttade in, så nu är det lika lång tid kvar tills jag är ute! Låter precis som om jag sitter i finkan.

Jag är lite sleten faktiskt... Som jag nämnde i går så skulle Ricky spela WOW, det gjorde han fram tills klockan var halv fem på möra, för då stängde jag av datorn för'n. Vakna lite titt som tätt i natt så därför är jag trött! :(

Annars då? Det finns inte så mkt att säga helt ärligt.

Sååå , kanske skriver sen eller i möra beroende på vad jag ska göra :)

haj haj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback