~ Friday ~

hejhej

jag skriver inte så himla ofta har jag märkt. men sen sist har jag bara vart hos läkarn känns det som.
jag har varit där tre ggr under veckan å ska dit igen på tisdag.
JA, JAG ÄR DÄR FÖR ATT JAG FASTNADE I ETT FÖRBANNAT RIVJÄRN. OK?
´
Idag ska jag klippa mig ! och även färga håret. =)
äntligen får bort det ruttna gamla blåbärsbusken.

Ikväll skulle vi egentligen ha haft tjejkväll hemma hos elin, men det sket sig eftersom alla balla ur. det är så jävla töligt. så vi får se om vi som inte balla ur hittar på ngt i kväll...

jag har iallafall köpt mig jackan, skorna och byxorna nu :D VERY NICE ;b
Så idag ska jag i samma veva köpa en scarf på åhléns ;D;D;D;D;D den är riktigt snygg alltså! ;D

Elin sov hos mig i natt för att det körde ihop sig med hennes bussar. å på det blev ricky grini å har inte hört ngt från honom nånting sen i går eftermiddag. vettefan vad som händer alltså. allt känns så ovärt. :(

är inte så sugen på att blogga just nu faktiskt. kanske skriver sen, ha det bra så länge. hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback