hejhå

hej å hej !

Happ , då var det en ny vecka igen då! Skolan börjar på torsdag och jävlar vad jag inte längtar känner jag!

Just nu sitter jag i Kristinehamn hos bror min m. familj. Kom hit i går och åker hem sen nån gång! =)
Vad har vi gjort då? Inte så mycket, igår tittade jag och Timmy på film, det blev Jurtjurkogården (nöjd nu madde?) , måste säga att det var en av de läskigaste filmerna jag har sett på väldigt länge! ehm, sen då.. chillat , bara umgåtts lite sådär!

Jag har fått en sjukdom, ah inte vilken sjukdom som helst , utan sommarsjukdomen ;) Vill verkligen ha sommar, innan dess vältränad å fin , brun OCH VITA TÄNDER! Det vore nåt det. Guudameja :P
*vill verkligen*
Fast när sommaren väl kommer , då kommer jag klaga på att det är för varmt och vill ha vinter... Ska alltid vara ngt fel . HÖHÖ!! ;D
Det finns absolut många plus just med den kommande sommaren och det är;
- jag blir 18 år
- Arvikafestivalen
- Metal town
- lägenhet
- kanske sno en valp (struntar i vad dom andra säger)
- nu kom jag inte på ngt mer.


Höll på att titta i en klädkatalog, har hittat massa fina kläder . Klänningar som andra klänningar ;S

jag vet inte vad jag ska blogga om just nu , men det kanske kommer mer ikväll eller når beroende på vad jag gör.

ha det så länge! =)


Kommentarer
» Angelica

Liam fyller 1 år oxå ;) Och då ska det inplaneras ett syskon.. hihi.. Kul att du var här, tråkigt att du redan ska åka hem idag :( men men det kommer fler ggr.. :D KRamkram

2009-01-05 // 14:21:25
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback