JAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

Fatta att jag är glad , jag får börja med KÖRKORTET NU I FEBRUARI ! :D
Så till sommaren hoppas jag att jag har ett förbannat körkort, fatta vad jag och elin ska åka omkring i min .. i min ... vi tar det då ^^


Idag har jag och Elin varit på stan / bergvik . gjorde inte så mkt , spelade guitar hero world tour på game stop . haha XD
elin i ett nötskal , hon fattade inte hur man gjorde. jaja ;D
va fan har vi gjort? sutte å töla.. sen så träffade jag pappa inne på mitt i city :P skojsigt, jag kände inte igen honom, ändå var det två veckor sedan jag träffade honom senast. knepigt värre ^^

fredag i morn då , BUHU , no babysiter :'( fast det kommer väl säkert fler ggr , hoppas jag .
funderar på om jag kanske ska åka till mamma då. ska ringa henne sen.

har verkligen inget att skriva om just nu , är bara så JÄVLA GLAD ! ;D

cya folks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback