Onsdag

det är faktiskt synd om mig.
jag började skolan idag klockan 13.00 för att vi hade matlagningsprov, (men de andra i klassen var inte klara , så jag kom igång runt 15.00.... har inte ens med saken att göra, men jag var tvungen att tillägga det..)
hursomhelst, när jag skulle riva permasan (eller vad den ÄCKLiGASTE OSTEN i HELA VÄRLDEN HETER..)
så rev jag så hårt att min tumme fastna i rivjärns grejen. (hänger ni med hur jag menar?)
det gjorde så jävla ont .. så nu är jag handikappad.

Provet i övrigt gick bra, sämre än förväntat, men  det gick bra. Blåbärspajen blev inte som den skulle, men Guuuuuuu' va go' den blev! Vaniljsåsen ska vi inte ens prata om, fan vad den krångla för mig. Men det blev å väldigt god =)
Quinoa och kycklingen blev mkt mkt mkt mkt bra, eller jag gillar inte ingredienserna som var i quinoan , men kycklingen får 6 + / 5 + . (det är inte illa de.)

Snart ska jag hem till skogen, BUHU :'(
Vet inte om jag har berättat det, men nu står jag på kö för en lägenhet. ;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D

nej, nu ska jag hjälpa till å städa!

ha det bra allesammans , hejs svejs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback