så här går det om man har tråkigt

HUR MÅR DU JUST NU?
bra men trött

VAD GÖR DU?
sitter här och funderar på vad jag ska göra

VAD GJORDE DU iGÅR?
va på stan , sen inget mer särskilt

VAD SKA DU GÖRA iDAG?
det är ju det jag sitter och funderar på.

VAD SKA DU GÖRA iMORGON?
tar dan som den kommer ..

VAD SKULLE DU HA TAGiGT MED DiG TiLL EN ÖDE Ö?
för det första; så planerar jag inte att hamna på en öde ö.
för det andra; om det va så illa, skulle jag ha tagit med mig en pilot, helikoter och grönsakssoppa.. :P


VAD ViLL DU BLi NÄR DU BLiR "STOR"?
kock , och flytta ner till Florida och driva egen restaurang

ÄR DU ROLiG?
precis som om jag inte skulle vara det eller ?

VAD GÖR DU FÖR ATT MUNTRA UPP NÅGON?
drar mina roliga skämt ^^

VAD HAR DU FÖR ÅSiKT OM FREDRiK REiNFELDT?
han är dum i huvudet och har väldigt fult utseende .. dessutom är han ful och dum i huvudet !!

ViLKEN SKOLA GÅR DU PÅ?
Åsfjärdens Utbildningscenter

ViLKEN LiNJE GÅR DU PÅ?
hotell och restaurang

ViLKET/ViLKA ÄR DiTT/DiNA STÖRSTA FRiTiDSiNTRESSEN?
musik, skriva, kompisar m.m.

SPELAR DU NÅGOT iNSTRUMENT?
spelade trummor ett tag, men inget nu längre.

VEM SKULLE DU ViLJA GÅ PÅ BiO MED? (OM DU FiCK VÄLJA NÅGON FRÅN HELA VÄRLDEN)
lol

VAD FÖR SLAGS FiLM GiLLAR DU?
komedier, t.ex. jiddra inte med zohan, Step Brothers m.fl.

VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
15.59

BOR DiNA FÖRÄLDRAR iHOP?
nej,

HAR DU SYSKON?
ja, 2 st.

OM JA; NAMN OCH DESS ÅLDER:
Emma , snart 14, Timmy, "snart" 21

OM NEJ: SKULLE DU ViLJA HA NÅGOT/NÅGRA?
-

HAR DU NÅGON BÄSTiS?
det hade man i lågstadiet, men jag har nära vänner.

HAR DU NÅGON BARNDOMSKOMPiS SOM DU FORTFARANDE HAR KONTAKT MED?
lustigt nog så har jag lilla ronja ..

OM iNTE SAKNAR DU NÅGON?
asså, jag skulle vilja träffa tobias, vi såg ut som tvillingar i nån ålder .. det va kul ;)

ÄR DU KÄR?
aa :)

OM JA; VEM?
Ricky <3

HUR LÅNG ÄR DU?
169 cm ^^

HUR MKT VÄGER DU?
62 typ...

ViLL DU ATT Vi SKA LÄMNA DiG iFRED NU?
det finns ju inga fler frågor så det blir väl så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback