Stockholm!

Hej!


Det va inte igår jag skrev iaf!

I fredags åkte jag och elin till sthlm, tåget gick från karlstad 06.00 och va framme där klockan 09.15 .
Vi sov hos mig i grums, då vi va tvugna att gå upp 03.30, för att hinna med bussen som gick 04.58 . Något trött man va eller.. ;)
Elin är en av de bästa tjejerna jag vet, men i bland blir det så att hon pratar lite grann, och det gjorde hon natten till fredagen. Så jag somnade inte föräns klockan 01.00, typ. 2 ½ h sömns iaf! haha xD
Tågresan dit va inte så rolig. Inte nog med att jag va trött som en kaktus, jag höll på att frysa ihjäl också. Där jag satt fungerade inte elementet (eller vad det nu heter på tåg...)
Vi gjorde inte så mycket faktiskt, men på nåt jävla vänster hade vi det så jävla roligt! =)
På dom här två dagarna har vi gått totalt 16 timmar med väskor på ryggen... Jag har aldrig haft så ont som då ... fy fan.
Igår när vi skulle hem, gick vi återigen och drygade på stan.. Men vi hade roligt. Tågresan till Karlstad gick så otroligt jävla fort.
Det låter precis som om vi bara har sett ut som statyer, men det har vi inte... Vi besökte globen, slussen, slottet, gamla stan, huddinge och haninge! Globen var bäst, absolut! ;)
lite bilder finns på bilddagboken! http://SaraaaaaaJ.bilddagboken.se


Vad har hänt sen sist jag skrev då?
Jag hade möte med socialtjänsten, så nu står jag på kö till lägenhet! GÖTT ELLER?! NÅGOT! HIHI.
Annars har det vart som vanligt. Skolan, elin, stan och allt det där.

Idag har jag faktiskt lämnat in ett CV till Burger King på Nyängen. Chefen sa att hon ringer mig till veckan, så hoppas jag på allt jag äger och har!


Nästa fredag (30/1) är det begravning för Peter :'(
Jag har fortfarande inte fattat att han är borta. Han var snäll om nån va det iaf. fy fan vilken människa.
Rest In Peace Peteér :(



http://www.youtube.com/watch?v=HmhNQY0j3Y8
ett sevärdigt klipp, där jag filmar! =) Roligare kan man inte ha! :)

ha det bra, hej då ^^











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback