fredag

Hello :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, men jävlar vad trött jag har varit i dag alltså. Får tacka min kära pojkvän, för att han hostar nåt så bedrövligt, och väckte mig en trettio tolv ggr i natt... Jag blir så trött.
Men allteftersom blev jag piggare, men när jag slutade skolan, kom Laila och hämtade mig... Åkte då till Ricky sen så decka vi i två timmar... Det va jävligt gött.
I dag i skolan har jag haft det ganska roligt ändå. Det går inte att ha tråkigt med elin och emma vettni! =)
Först och främst så skulle jag och Anneline jobba ihop, det gjorde vi, så vi gjorde kasslergratäng som skulle ut till Åsas sal (skolans matsal) .. efter 8 bleck var vi färdiga, då skulle jag, elin och emma göra brownies!
Smeten var hur go som helst, men när själva kakan blev klar smakade den BLÄHÄ !!! ;S
Det tog oss låååååååååång tid för att ha lust och baka, när smeten väl är klar, lämnade vi den, och efter ett tag så ställde vi in den i ugnen.. Det har alltså varit en helt jävla seg dag i dag, men emma fick oss att skratta iaf när hon skulle kopiera röven! haha XD


Nu sitter jag hos mamma i Karlstad, åkte hit efter att jag hade vaknat. Här går det undan serrni! x)
Vill inte vara kvar hos Ricky p.g.a nåra personliga skäl, och skogen kan dra åt tjottahejti kan jag lova.... :@


Helgen kommer bli lugn, imorgon ska jag ta en trip  till ikea och köpa ett bord.. Annars bär det hem igen. Måste verkliegn städa min friggebod. Tråååååkigt! Men det är sådant man måste göra här i livet.

Jag bara längtar så förbannat till sommaren, om ni har läst nåt av mina tidigare blogginlägg fattar ni kanske varför.
Men idag har jag och elin verkligen tölat om arvikafestivalen, och snacka om vad roligt det kommer att bli..! ;D;D;D;D
Jag vill verkligen dit nu. Eller kanske inte just nu, för nu är det lite väl för kallt! :D höhö
Fatta, det är bara januari, det är ett helt HALVÅR KVAR, hujedamej!


Åh, vet ni vad? Jag har gått och börjat gilla ishockey hursomhelst, är det normalt då? Nej.
Fanken, vrf detta nu då? Åh, inte nog med det, jag gillar Färjestad också. Hur dumt låter inte det då? Jomen tjena! =)
Det blir bara värre å värre! ;)


Åh Du stolta namn
Din själ den sprider sitt ljus
Dina färger lyser på oss
på den sköld Du klär
som vi alla bär
så troget och så fast.
Din själ den tar ett andetag
och blåser liv i vårt lag,
Din själ den tar ett andetag
och blåser liv i vårt lag.

Åh Du för oss samman
som så olika är
och förenar oss i Ditt namn.
Varje kamp som vi
sen tar oss förbi
ett pris att ära Dig.
Ditt hjärta slog
och för alltid tog

sin boning här i vårt lag.
Ditt hjärta slog
och för alltid tog
sin boning här i vårt lag.

Åh Du *stolta* namn
Din själ den sprider sitt ljus
Dina färger lyser på oss
på den sköld Du klär
som vi alla bär
så troget och så fast.
Din själ den tar ett andetag
och blåser liv i vårt lag
Din själ den tar ett andetag
och blåser liv i vårt lag.

http://www.youtube.com/watch?v=svssFuJeHmI


Jag gillar verkligen den där låten!



nåja, snart har vi praktik igen. Längtar jag också till. Blir det inte av på Silja Line, ska jag och elin kolla om det finns plats på nöjesfabriken här i karlstad!


måste dra nu, hej hej...


Kommentarer
» Angelica

Hockey är ju sketa sköjj ;) Vi ska att ta med dej på en match sen ;) hockey o öl säger ja bara, kan inte bli bättre :D synd att det inte gick att ni kunde komma, men känns bättre om vi får handla hem först o så :D O barnvakt kommer du snart att få vara.. Kramkram

2009-01-09 // 23:29:01
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback