*rubrik?*

hej

idag började jag skolan klockan elva och slutade klockan ett. Big deal att gå dit egentligen? Nää, men jag gjordet ändå.
fortsatt på tal om skola, så börjar jag ett i morn och slutar klockan fem. Därför att jag har matlagningsprov. Jag är hur nervös som helst! ;b .
Vi ska göra förrätt, varmrätt och dessert. Detta ska jag göra;
Förrätt; Räksallad (i majonäs)
Varmrätt; Kycklingfilé och quinoa
Dessert; Blåbärspaj med vanlijsås
Hoppas att jag kommer att klara det =) Jag kommer iaf att ge järnet! haha xD


På fredag ska jag till Kristinehamn, brorsan m. familj. Ska "provlägga" Liam. Och på lördag ska jag va barnvakt åt Sötnöten! =)


Igår köpte jag ett par braller på Cubus. 399:- , MEN , jag måste köpa nya skor för att kunna ha dem. Jag har redan pekat ut vilka skor jag ska ha, det är ett par Pumaskor, som kostar 800:- på alla ställen jag har tittat på (Foot News, Stadium, Intersport, Team Sportia) så dom ska jag köpa på fredag! ;D
Nästa fredag (den 30/1) ska jag köpa skinnjacka, testade en på Cubus igår som jag verkligen vill ha, och den satt så snyggt på mig! Den kostar 499:-. DOCK, kmr jag inte att ha ett öre kvar, men wtf, jag köper det jag behöver. Det är väl det pengar är till för? =)
Inte nog med det, äntligen blev Ricky medelm på tradera, så nu bjuder jag på hårförlängningar hit och dit! Roligt värre! ;D



Just nu, väntar vi på att åka till 97:an (en pizzeria) för att hämta våran pizza! ;D mummsigt ;P


HAR DU GÅTT IN PÅ HTTP://WWW.YOUTUBE.COM , OCH SÖKT PÅ ELIN PÅ MCDONALD'S (SLUSSEN, STHLM) ?
INTE? GÖR DET VETTJA, NI LÄR INTE FÅ TRÅKIGT IAF!
ELIN ÄR DET DUMMA FAN.
JAG ÄR FILMARN! ;D


NJOY :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback