Everything


hejsan !

Vilken jävla natt alltså .. Blev kvar hos Ricky och den dåren hostar hela tiden, så här fick man ingen sömn i natt inte.
Så jag har precis klivit upp men två icakassar under ögonen.
Jag har inte sovit ut riktigt ordentligt på hela lovet. Antingen lagt mig alldeles för sent, och blivit väckt när jag inte ska bli det, eller hostandet, det är skitjobbigt att vara trött när man inte vill det :O

Igår åkte jag som sagt till grums, när jag stod i Kristinehamn och väntade på bussen och jag frös ihjäl. Inte nog med det, bussen var sen. Det var bara fem minuter, men det var fem minuter för mycket. Så jag trodde att jag inte skulle hinna med 601 , men det gjorde jag!
Jag hade gärna viljat vara kvar, men Ricky är ju så himla sjuk trodde han, när jag väl kommer så bara; "nej men jag ska raida.." Fatta vad sur jag blev. Så fick jag ingen pizza på kvällen som jag verkligen ville ha. Men han satt som tur va inte så jättelänge.

Idag blir det hemfärd till skogen. Måste visa att jag lever. Ska bli kvar där iaf en hel vecka, minst. Ska kanske köpa nya kläder.

Annars blir resten av veckan lugn förutom att det bara är två dagar kvar tills vi börjar skolan. Det känns bra, men ändå inte. Längtar tills jag får stå i köket igen, för det är förbannat roligt! =)
Ska prata med våran religion lärare om religionen. Jag klarar inte av den kursen. Inte så att jag inte fattar, men det är själva grejen med det. Jag är inte intresserad åt nåt håll. Blir så förbannad på att prata om judar, muslimer å allt vad det är. BLÄÄ .

Nu har Rickys mormor och morfar kommit hit..

Jag är fortfarande lika kär i spraytan och allt det där. Är det nåt som är jobbigt så är det det. För att jag vet mycket väl att jag inte kommer att ha råd. Men jag ska iaf försöka, får ta hjälp av liselotte annars :)

Kanske ska vara barnvakt på fredag - HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS! hihi..


Nej , nu ska jag inte skriva mer.. men besök och kommentera gärna på http://SaraaaaaaJ.bilddagboken.se

ha det gött så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback