p!nk

Hoppsan sa , hejsan! (rubriken har inget som helst med texten att göra)

Jag hatar söndagar, iaf när jag vet att det är skola dagen efter. Jag har blivit så enormt skoltrött alltså :/ .
Men men, det är inte så långt kvar så jag får väl stå ut en stund till... *blähä*

i fredags åkte jag till mamma, och stannade där tills igår, Emma och Lina va självklart där så dom fick följa med mig till IKEA. Där köpte jag mig ljushållargrejsimojeser, två krukor, två blommor, bord, glagar , sen vet jag inte om det va ngt mer!
Men Emma gjorde att jag missade 17.00 bussen, så jag fick vänta tre timmar och ta 20.00 bussen.. Fan i helveteskapet.


imorgon kommer socialtjänsten hem till mig. Längtar inte kan jag ju säga. Jag hatar att prata med någon som bara sitter å säger "ah, mm, okej..." och frågar självklart "varför, varför är det så, varför känner du så...." BLÄHÄ PÅ DET OCKSÅ.
Men jag ska ta chansen och verkligen berätta hur jag trivs där ute, eftersom ingen annan vill lyssna så.......okej, Ricky m. familj gör det. Så nu hoppas jag på att det kan bli en lägenhet tidigare! =)


Idag blir det hemgång till den förbannade skogen. Ska städa hela friggeboden den här gången, och sen så ska jag ta ut ena sängen, annars får jag ingen utrymme. Hujedamej vad tråkigt. :/
Jag skulle kunna sitta här och rabbla upp så mycket saker om varför jag hatar stället. Det är sjukt alltså.. fyfan :@



Jaha, what more?
Jag funderar på om jag ska ringa Liselotte och be henne å hämta mig så jag kan få städa klart nån gång.. Känns ganska onödigt att dra ut på tiden. Fast själva grejen är den att jag har ingen lust att åka dit, eftersom jag hatar det..


jaja, kanske skriver mer sen eller nåt..

cya folks.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback