:-)

Hellu :)

IDAG FYLLER JAG 18 ÅR ! GRATTIS PÅ MIG! ;P

Igår va vi på kalas i Kristinehamn , skojsigt ! =) Angelica blidde 23 å Liam 1 år i torsdags! ;P
Tiden går undan! :)

Senare mot kvällen gick jag och mamma på krogrunda kan man väl kanske kalla det!
Först The Lepperchaun (där är det 20) sen drog vi oss mot Valfrids Krog, hamna sen på Pitchers (där är det 23) sen Score, Arena å sist men inte minst Blue Moon Bar (23) , så jag kom att in ändå serrni! :P Mjo men visst .. hah XD
Det är inte lätt alla ggr .


På fredag kommer Markus :)
Återigen då så blire party party, sen blir det krogen! Fan, hatar att jag super så möe, men vad gör man? Man lever bara en gång... :P (y)

nej det får bli ett kort inlägg idag..... ha d gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback