21 / 7 - 09

Hejsan hoppsan! =)

Tisdag idag då , en dag kvar tills jag ska börja jobba .. Ser inte fram emot det kan jag ju säga. Fast det är ju inte jobb jobb, det är praktik.. Allt för att få en slant. Ska jobba ända fram till skolan börjar, som tur är har jag ju körlektioner sins emellan så slipper några timmar! :)

Tre dagar kvar tills Markus kommer =) Längtar! :)
Ska på krogen på fredag så det blir förfest hos mig, så det är fullt ös när han kommer! :P

Igår skaffade jag mig mobilt bredband, kan ju säga att det är hur underbart som helst! ^^ Det tråkigaste av allt är ju att jag har tröttnat så mkt på de sidor jag är medlem på, så det är ju liksom inge kul att vara där .. Men men, det löser sig säkert till påsk .. Köpte mig också en ny mobil, det blev den nya Sony Ericsson w995, den gråa.. Hade världens beslutångest i butiken igår. De hade bara den röda och gråa inne, men hade jag tage den svarta hade han skickat hem den till mig. Ångrar mig verkligen inte för mitt val!

Emma kom hit till mig i går kväll , så vi tittade på film , det blidde Beck - gamen . Har sett den typ 1876 ggr, men men .. Den är bra! =)


Regn, regn, regn, regn, regn! Älskar regn! Äre nån som fattar det?! Nej , antog det! :P Hur happy som helst att det regnar! =) hihi , mysigt värre .. Så länge det inte åskar är jag nöjd ^^ 

Vad händer i dag då ? hmhmh .. Måste intill stan o fixa respasset. Ska sen till Gunilla, ska leta efter mina religionsuppgifter, för att hon ska hjälpa mig med dem .. ORKAR INTE MED RELIGION! HATART! Men ska väl försöka.. 


Elin din slyna , NÄR SKA VI SES,  JAG SAKNAR FAKTISKT DIG ! :) 

Jaja , nej , nu ska jag städa , sen får vi se vad jag hinner med mer! Ha d gött .. / S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback