BAD !

halloj ^^

då va man på det sketna jobbet igen då , fyfan .___.
Känner bara för att vilja fly, men idag har jag faktiskt ringt angående en ny plats. På Carema (inom vården), hon skulle ringa tillbaks till mig sen så vi får se om det är ngt positivt :) (säkert inte)

Idag blir det hem å städa , fy satan som det ser ut alltså.. Jaja, det är ju som det är :D
Det övriga som "hänt" idag är ju att Markus har åkt hem :'( Tråkigt värre .

I morn har jag körlektion, å även på torsdag :) Måste se till att stanna så jag kan plugga lite teori också , det har blivit så att jag inte har läst så mkt nu på sistone, men men, det löser säker till påsk :) (år 2000 30 12 'tvåtusentrettiotolv')

Tre veckor kvar tills skolan börjar, å jag har en jävla massa jag vill och ska göra!
Jag & Elin ska på Värmlandstrip, å jag lovar, jag ger mig inte förens vi har kommi iväg!!!!!!! Nu ska vi göra Värmland oroligt igen! :P
Blir väl förmodligen Hagfors som vi drar oss emot, får se va flötköna säger :) hihi :P

Bläää bläää blää bläää blää , va jag vill hem , jag kanske kan skriva en låt , å den kan ju heta typ "Gnällåten #1" eller ngt ! höhöhöhöh , jaja , mina idéer är väl inte så jättesmarta jämt, men let me try ;D höhö

Börjar bli lite väl övertrött nu , eller börjar bli är väl fel ord ! ^^
Är trött som en plastbanan .. huhu ! :P

JAG HAR BYTT NUMMER OCKSÅ , NI SOM INTE HAR DET , SÄG TILL SÅ FÅR NI DET (OM NI HAR TUR) ......


nää ni , nu orkar jag inte skriva mer , ha d gött :)


Kommentarer
» anna

Kan jag få ditt nya nr? Kram å ha det bäst...<3

2009-07-29 // 21:19:30
URL: http://mammatillsexbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback