Trött !

Ja, hemskt trött !
Sovit dåligt inatt,  blev väckt 01.47, telefon ringde .. hm , skoj . NOT !

Igår va jag med mamma, rasmus, emma, jocke, benny & en mer till Hamnfestivalen :)
Jag sa till mig själv att "nej, jag ska inte dricka, jag ska köra bil och ha 'arbetsintervju' i morgon" .. Vart satt jag sen då? Jo , på Ankdammens krog med en öl i handen . Efter den kom en cider, sen öl å sist cider igen . Fick ont i magen , hatart . Dåligt med mat igår , så det blev snabba vibbar i kroppen! HAHA XD
När jag skulle hem tänka jag ta 23.20 bussen från stan , tänke jaja , jag kommer nog upp i morn .. Gick mot stan, precis när jag kom till torget gick min sista buss. Kul . Ingen mer 2:a skulle gå under hela natten. Men så tog jag 7:an å gick ääääända från Sjöstad till Kroppkärr ;P
Ensam, i mörkret. LÄSKiGT !
Kom hem välbehållen iaf :b

När klockan ringde i morse trodde jag att jag skulle dö av trötthet. Ont i huvudet å bara allmänt seg. Såg ut som ett riktigt spöke (inte för att jag inte gör det annars, men imorse vare värst..) . Tänkte "va i helvete ska Lisa (hon som jag hade möte med idag...) tro att jag tar .. ?"
Men men , det gick bra . På tal om mötet i sig så börjar jag jobba på Carema redan på måndag! Ska bli roligt!

Efter att jag träffat Lisa drog jag till mitt nuvarande jobb .. Va där i två timmar sen stack jag, hade faktiskt ett skäl till att åka, hade körlektion!
Körlektionen gick rusktigt bra! Syrran va med idag , /x\ ! :P
Jag har kört lite överallt typ , bland annat där det är mer trafikerat! Roligt roligt :)
Blir mer körning till veckan, då jag kör på måndag å tisdag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu i helgen blir det bara lugnt. Känner att jag behöver få vila ut mig. Dessutom för ovanligheternas skull inte dricka. Eller äre nån som frågar mig så tackar jag ju inte nej, men annars blire lugnt!

Imorn ska jag till tandläkarn, då blir det att bleka tanden! Äntligen! :) Jag har tur att den inte är så über mörk nu , så det går nog ganska fort (alltså det blir nog fåtal ggr) som jag måste bleka den ! ;P

Jag bara känner det att jag vill dra till Sthlm ! :) Sätta mig på tåget å bara dra! Fyfan >< men men .. den tiden kommer väl den också ..

Jaja, nu har jag ikke mera lust att skriva ! :P

bara för att ....
Bara för att ......................

Ha det gött , CYA !

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback